Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, November 6, 2009

Hari ke-6

Tak sangka aku masih bertahan tidak makan nasi..

Tadi g jumpa sedara-mara..
Ramai gak yg tanya pasal 99HTN ni..
Sbb ada gak yg baca blog aku ni..

So, cam2 nasihat ler dapat..
Suh stop carbs ler..
Suh makan buah ler..
Suh g pecah lemak ler..

Oooo.. pelan-pelan kayuh ye..
Aku dah bertahan tak makan nasi 6 hari ni pun..
Dah sangat-sangat cukup bagus..
Ingat senang nak meng"eliminate" makanan ruji ini..

Mgu ini telah tamat dengan jayanya..
Wpun berat tidak pun turun..
Tapi terasa perut cam dah kecik sket..

Aku ukur senang je..
Bila basuh berak..
Kalau sesak nafas tu.. maknanya perut membesar..
Kalau senang je nak capai.. perut dah mengecil..

Mgu depan akan mula semula TBL DVD + Kathy Smith
Slow-slow laa kan..
Dah lama tinggal ni kena berhati-hati sket..
Kalau tak nnt jadi cam dulu..
2 hari tombang bila tiba2 pi jogging cam org sawan..

K, to ols.. klu saya tak sempat lawat sumer blog tu..
Faham2 lah ye..
Apa-apa pun.. aku akan cuba lawat sebanyak mgkn..
Blog peserta 99HTN setiap hari..
.
.
.






2 comments:

Mimie Hamdan said...

TBL DVD tu camner..?

arbaieyah said...

zel...mcm mana nak dapatkan TBL dvd tu ek...nak beli...sangat berminat ni...