Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 9, 2009

Report 99HTN organizer...

Ni bacaan timbang semalam.. selepas 7 hari 99HTN..
Turun 1kg ler lebih kurang..
Jadi laa tukan..
At least dah jadi belas.. bukan puluh lagi...

Semlm kat pejabat makan biskut bersama air kosong..
Balik.. terus hadap laptop sbb ada assg org nak dibuat..
Kul 12.00 am.. perut berkeriut giler lapar..

Roti dah expired pulak..
Biskut lak kat pejabat...
Dalam peti ais ada nugget, barbeque chicken, fries..
Semua makanan HARAM bagi pendiet..

Akhirnya aku jumpa maggi..
Masak ler maggi asam laksa tawar guna perencah sket je..
Klu buh sepeket perencah..
Possibility aku nak migraine lepas tu tinggi..

Hari ni nak p supermarket..
Beli stok makanan berkhasiat..
.
.
.





11 comments:

gebu's fairy tales said...

tahniah kak zel..tak sesia avoid nasik!

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

tulahkan..

Memang NASI MUSUH UTAMA

Makan cam2.. tapi nasi tinggal.. berat masih boleh turun..

maira said...

congrats... turun 1kg !!!!!! chaiyok

Unknown said...

kuatkan smgt & usaha lg kak zel..i/allah boleh

Adsfc said...

tahniah kak...turun jugak akhirnye

i'm Lina said...

chaiyoooooookkkk puan organizer...

sy timbang esok yaaa...hehe

1kg lost is better than nothing!

kan..kan...

arbaieyah said...

ya BETUL kata miszrLina.....1 kg turun pun dah ok dari tak turun langsung....akucabar ko ZEL... aku nak ko turun sekurang-kurangnya 10kg dalam masa 99 hari ni.....aku harap ko sahut cabaran ni....aku bagi ko cabaran senang je Zel...kalau ko bebetul diet pasti 10kg tu ko boleh ilangkan dalam masa 2 bulan je....

berani sahut tak ZEL????

aku tunggu jawapan dari ko...ehehhehe

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Aku kalau buleh nak turun 20kg...

Hehehe.. ni ler bagi betis nak peha..

Org cabar 10kg.. nak 20kg..

Hehehe kalau boleh nak berat bawah 100..

99.5kg pun dah cukup utk aku wat kenduri kesyukuran kat surau :)

arbaieyah said...

zel...aku nak cabar ko 20kg takut ko tak mampu...aku cabar 10kg dulu...kalau ko berjaya....aku akan bagi adiah misteri kat ko.... so apalagi.......mulai sekarang ko x yah makan byk2 lagi, g x-cise selalu dan sentiasa jgn putus asa tau..... inche azman kan dah keluarkan gambar lama tu...so faham2 sendiri lah zel....ehe

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Heheh TQ-TQ... 10 jekan..

arbaieyah said...

YUP...aku cabar ko 10kg dulu...kalau ko berjaya....bagi aku alamat ko....aku bagi ko adiah misteri