Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, November 6, 2009

Hari 7...

Berat lansung tak turun..
Tapi juga lansung tak naik..
Masih kekal pada 120.6kg...

Hari ni sarapan makan goreng cempedak..
Dengan kopi..

Pastu kena suap Khaleef nasi lemak Pak Ya..
Baru suap separuh..
Tiba2 dia kata tak nak dah..

Hammmpiiiirrrrrrrrrrrrr

Hampir je aku nak suap ke mulut aku..

Tiba-tiba Inche Izman muncul dari belakang...

"Wat-wat lupa ke? memang lupa ke? Sengaja lupa?"

Terus bungkus balik baki nasi lemak tu..
Buang dalam tong sampah :))

Huishhhh !!!

Mencabar jugak tau 99HTN ni..

Baru sudah lunch makan roti gandum 2 keping..
Inche Izman ngn Khaleef layan tido ngn perut lapar..
Tak koser aku nak masak nasi + lauk..
Dah ler tak buleh makan..
Tgu ler petang-petang sket.. masak mee sup ke..
.

.






11 comments:

arbaieyah said...

hehheheh....nasib baik cik abang ingatkan zel kot2 buat2 lupa ttg nasi ek...kalau idak...mauje penganjur yg disqualified dulu...ehehhehe.....minggu depan baru berat turun kot...berat kita pun cuma turun 1 kg je...tu pun kena timbang lepas buang sgala dalam perut selepas babgun dari tidur...ehe

liana said...

sngat mencabar hehe.. moga berjaya berjaya hendaknya :D

Ieda said...

kalau tau awal bole join....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang sangat2 mencabar ok..bertahan..gud luck

sitie said...

ye la kak zell jgn wat2 lupe plk ttg 99htn...nnt kot haru biru jadi nye..penganjur rosakkn program plk...yg penting niat ntuk kurus tu dh ade...chaiyok...kak zell

Mummy_Sofea said...
This comment has been removed by the author.
Rash said...

salam.. kak zel.. congratz sbb berjaya stkt nih.. nasi lemak tu mmg mencabar ngn bau nye je dh menaikkn selera kn^^ aja! aja! kak zel fighting!

roslaini saad said...

Saya baru saja mengikuti perjalanan dan perjuangan diet untuk mengurangkan berat badan...

Cuma saya nak nasihat...kalau betul-betul nak kurangkan berat badan...bukan saja nasi yang kena stop...tapi sebaiknya makanan yang berminyak juga...Tak ada maknanya tak makan nasi tapi makan gorengan...
Saya menulis dari pengalaman saya ...nak cepat turun berat badan...masuk la gym..dan ada rakan-rakan exersice...ok...keep on..dan good luck.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuiyooo..chaiyok ler kak....kuat tul mental....ada plak tukang beri semangat....ataupun tukang perli
he he hee..

betul tu...bab suap anak tu yg kekadang x boleh nak tahan...

eynda said...

Cempedak goreng?? Aduhh...teringin gak ni...tapi macam tak berani nak makan...nak beli kat mana pun tak tau...nasib baik pemalas nak goreng sendiri :-p

adikmanje@ellyazarmilia said...

hahaha...haku pun selalu didalam keadaan sedemikian..hampir jugak la...tapi masih bertahan...