Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 11, 2009

Doakan yang TERBAEEEEEEKKKKK punyer !!!!

Esok, aku dan beberapa orang peserta 99HTN..
Akan pergi berpoyos-poyos ke house warming blogger sorang ni..

Setakat ni.. penganjur telah sedia maklum..
Yang NASI IS CANNOT...

Tapi.. makanan gantiannya tak kurang HANGAT !!!!

Dgr-dgr hasil perbincangan tadi...

1- Ayam golek
2- Domino pizza
3- Cup Cake
4- Air gas
5- Kentang

Ni yg aku tau je.. yg tak tau... belum tahu lagi..
Tunggu jelah apa nak jadi esok..

Apa pun, tak leh nak hapdet panjang..
Ni dah takat terjelir lidah punya busy..
Isnin ada kaunter bergerak SSM...
Jadi banyak keje nak kena setel hari ni sbb esok cuti..
.
.
.






13 comments:

Mey Mey said...

go akak!
pls jgn makan nasik.
nanti sy follow plak..

Skrg ni tiap kali nak makan
nasi saya ingat yg ni jer:
"Kak Zel pun bleh tak heran ngn nasik, aku apa alasan?"

So skrg sy ada moto...
"Jangan makan nasi selagi
Kak Zel xmakan"
amacam?

bagusss x moto tu..

I want to lose weight said...

hehehe.. betul2

Aku selaku organizer...
Sampai tahap laki aku CEKIK leher aku suh makan baru aku makan..

kalau idak malu ler wei..

Organizer lak tercabut susuk awal-awal lagi....

Anonymous said...

Lol..best..best.. aym golek sape bawak ? Post kontan wket ek.

Bila ko nak kantoi zel ? hahaha
ko start kantoi ramai la yg follow..ko kan idola contents ni!

adianiez AIDA said...

domino pizza paling best !!!
selamat ber gathering semua nyer...

adikmanje@ellyazarmilia said...

ZEL...HAKU KENTINGGALAN LA TOPIC PAGI TADI...NASIB MASUK SINI..
WAAA...SAKAN MENU KITA SOK.....MUSNAH SEKAJAP DIET KITE...HEHEHE..SABTU AHAD POSA...HAHAHAHA

adikmanje@ellyazarmilia said...

ZEL...HAKU KENTINGGALAN LA TOPIC PAGI TADI...NASIB MASUK SINI..
WAAA...SAKAN MENU KITA SOK.....MUSNAH SEKAJAP DIET KITE...HEHEHE..SABTU AHAD POSA...HAHAHAHA

::@.L.I.N:: said...

wah kak..gath kat ner?

I want to lose weight said...

Dekat equine rasanya..
Ekceli ni gath geng hotmana dari forum cari.com.my..

Gath 99HTN nnt ler kita arrange camne..

Yang pasti masa gath 99HTN..

Mesti ada 99 jenis nasi.. buleh gitu ?

1 peserta kena bawak 1 jenis nasi :))

99 orang... dah tahap kenduri kendara dah tu...

noradzlina.kamdani said...

zel..dhsyat ide tu..
gath dgn 99 jenis nasi..
i like..

geraugebang said...

Kak gerau yang risau ni Zel.

I want to lose weight said...

jgn risau :)

miszrLina said...

wahhhhhhhhhh

xde nasik, tp ganti nye hebat tu zel...

mkn sket2 yaa....

minum H20 extra2 before g sana...

harap2 perot dah konyang ^_^

::@.L.I.N:: said...

okey kak, alin setuju kalau nak wat gath 99 HTN nie...best2...