Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 17, 2009

Hari ni...


Malam tadi Khaleef bantai bersuka-ria smpi kul 3.00 pagi..

Kena penengking tahap petir baru nak tido..
Lepas dia dah tido.. aku lak tak boleh nak lelap..

RINDU PAPA ?!!! takde laaa (malu-malu nyuruk bawah bantal)

Oleh itu, pagi ni mami dia lambat bangun..
Kul 8.30 pagi baru sedar..
Kelam-kabut ler sebab pagi Selasa kan kelas "Makcik Bismillah"
So.. tidak sempat makan @ minum..

Keje punye keje punye keje..
(eceh eceh.. poyos laa byk keje sangat)
Tgk-tgk dah petang..

Seperti yg aku telah beritahu seseorang..
AKu teringin nak makan karipap kari kentang..
Pasti cicah dengan sos keropok lekor...
Sedap weih...

Tak payah percaya aku makan 2 ketul..
Sebenarnya aku makan 4 ketul :))
Perut dah mula masuk angin balik sbb makan tak tentu..

Semalam... seharian tak makan..
Gi umah mak aku terus makan pulut rendang ayam..
Malam perut berdetus-detus..
Menonggeng nak kasi kentut kuar..
Hari ni pun masih penuh angin lagi..
.
.
.

4 comments:

Mia-Ina said...

pergh..4 ketul kak?aduhai !!

Liyana said...

wah..garangnya mama..cian nya dia...tapi x pe..cabaran seorang ibu...

miszrLina said...

hehe....

smlm pon sy sudah membaham karipap ikea 3 ketui!!! hebattttttttt

Mutiara_Lezz said...

zel...makan pulut? pulut bukan category nasi ker? hehheeeee