Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 25, 2009

Nasib tak putus..

Ni masa mula-mula kena..
Tak banyak darah lagi..
Makin lama makin membuak-buak pulak darah..

Boleh tahan dalam.. sebab aku tgh potong carrot..
Tau jelah camne kuat tekan pisau..
Dah ler pakai pisau potong daging..
Tiba2 carrot tu cam slip... terus tinggal jari manis aku je..

Montel giler kan jari jemari aku..
Kalau wat goreng pisang..
Ni yang rege 50 sen seketul..


Nak wat sup ni ler..
Sup ayam & sayur..
Mula-mula tu rasa cam nak titiskan je darah dalam ni..
Feeling "Raja Bersiong" lak..

Tp terfikir lak..
Wat nyer sup darah tu sedap tahap heaven..
Tak ke mampus hari-hari kena titik darah sndr dlm makanan..

EH, ADA BERITA SUKE TAU !!!!

Pagi ni berat saya ialah 118.8kg..
Menurun nampaknya setelah beberapa hari makan sup sayur..
Tapi ada tambahan ayam goreng + karipap + kopok lekor...
.
.
.
.

7 comments:

mama_iris said...

siannye jari bdarah.....
tahniah kak zel for losing ur weight...
n thankss sbb masih merestui saya dlm 99 HTN...

Faizah_Haris said...

selamat hari raya aidiladha....:D

adikmanje said...

nyilu haku tengok zel....
waaa...tahniah...udah turun...
aku ari tu naik sekilo..sampai ari ni tak berani timbang...hahaha...

Kaseh said...

ngeri lak aku tgk zel.. sib baik bukan khaleef yg kena..aku yg seriau dgr nati..

NaNa YuSoF said...

ish...takot nye tgok darah kak zel... skrg da ok ke?

tahniah kak zel.. sbb da turun berat..hehehe... kte sama la kak.. saya pon baru turun 2kilo...
xpe, msih ada masa lg...
chaiyok2!!

Ieda said...

tahniah kak dah turun brat...

rash said...

rs nk pitam tgk drh kak zel...
wah mesti kak zel seronok diet dh menampakkan hasil =)
aja! aja! kak zel!!