Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 29, 2009

Memang PENING !!!!!


Ikut sangat kehendak anak sorang..
Ini ler kesudahannya..

Sesekali kena mengemas..
Sakit kepala wooo !!!
Dengan habuk + resdung + bersin + batuk + migrainne
Konpem demam lepas berkemas..


Ni baru kat umah Kota Malim..
Belum masuk kat umah aki kat Kg Lambak...
Ngn umah nenek kat Kg Gumut..




Hari tu ada Cina perabot mai anta barang..
Terkejut dia tgk mainan Khaleef penuh satu bilik..
(boleh nmpk sbb bilik tu pakai sliding door)
Dia igtkan anak aku ada 3-4 orang..

Rupanya ada Khaleef sorang je..
Dia tanya aku... "MAU BUKA MUZIUM KA?"

Betul jugak..
Adakah aku nak buka toy museum ngn menan2 murahan ni?

Oleh itu.. SILA LER BERHENTI SEBELUM PARAH Pn Zel oiiiii !!!!

.
.
.

16 comments:

Kaseh said...

pergh byk giler menan khaleef.. ni baru kecik lagi ni zel.. ada 2-3 taun lagi umur dia berminat ngan menan ni.. mau 2 bilik menan dia jek.. tapi biasalah anak kesayangan.. aku rasa aku pun jadi macam ko gak kalau aku ada anak..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Skang dia dah kenal BEN 10...
Baju nak ben 10
Suar nak ben 10
Jam nak ben 10

roslaini saad said...

sorang boleh laa layan cam tu..nanti kalau dah ramai tak terlayan nya....heheheh...banyak sangat mainan untuk anak tak bagus juga..

nanti ajarkan macamana nak add nuffang...tak reti laa kak..nak jug kliks dapat duit..

MAKCIK REHAN said...

satu hari nanti buleh buat garage sale.

Syira said...

buat garage sale je kak zel..mesti ramai yang berminat...

adha said...

peh kemain byk wei... huhuhu... mcm menan anak akak aku jek.. separuh da kena letgo... kalau idak, lg ler penuh menan kat umah mak aku tu...

** nuff aku tido balik.. pg td cam nuff ko gak.. kemain byk iklan

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Roslaini..

Boleh g kat web nuffnang..
Kat situ ada tunjuk tutorial camne nak add html iklan

leeja said...

cayalah mainan si khaleef nie. yang syok nyer main yg dlm raga tu smp 3 bakul. pinjam sikit leh...

Unknown said...

wah boleh jd bilik mainan lak2...banyaknya mainan...

oli said...

mak oiii
terkejut i tengok!!!!

hanim said...

mak aih zel..gilerr byk wehh..kalu da 3-4 org anak sok..mau kene beli satu umah utk letak menan je nih..wakakakaa..aci ke..

aku yg anak 2 nie pon xleh celen..lgpun da byk menan2 anak sulung aku cmpk masuk tong sampah..sbb da tatahan tgk drg sepah2..kekekek..

noradzlina.kamdani said...

dahsyat giler...terkejut kite tgk..tp kite suke ble zel arrange kete mainann khaleef tu pergh mcm 1 collection...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

ni pun dah banyak yang buang sbb dah pecah-pecah..

tp style khaleef ni.. wpun mainan dia banyak.. tp dia igt..

kdg-kdg bila terbuang mainan favorite dia.. smpi sudah dia tny mana pergi..

its me said...

taska an nur sebelah lorong umah cik bedah memerlukan bantuan permenan..bantu la deyrang..wakakakakak derma la kat deyrang nok...kekekek mau digeget lemak ko oleh kalip kang...

m@ said...

wah...bnyk nya menan yayep...:)
mmg boleh sngt buat toys museum:-p
susah nk kemas gni'.

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

nak jadi budak balik la tengok mainan2 ni..rindu..hehe