Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 10, 2009

TIADA TEMPAT LAGI UTK 99HTN

Setelah menerima 2 peserta terakhir..
Menggantikan Jihan yg pregnant (congratulation)
Dan sorang lagi tarik diri..

MAKA

Selepas ini TIADA LAGI PESERTA BARU

Bagi peserta yg mula selepas 1 Nov..
Tiada extend masa..
Tamat sama je ngn kami 7 Feb 2010..
Kira tak cukup ler 99HTN...


Hari ni dah ke-10...
CAYA LA !!!!


Wpun dah beberapa kali berkata
"Ala.. kalau aku suap ni masuk mulut pun sapa tau"

TAPI... setakat ni belum masuk lagi :))
SYABAS ZEL !!!!

Tapi makan benda lain masih banyak..
Semalam

Petang - roti sambal bilis
(ptg terus.. pagi & tgh hari tak sempat makan)

Senja - bihun goreng sepinggan

Malam kul 10.00 - Char Kuey Teow Ipoh pulak..
(Inche Izman nak belanja sgt2)

Hari ke-10 ni

Sarapan - Roti Sardin
Lunch - TIADA
Dinner - cam nak masak sup sayur... tgk rajin ler kang..
.
.
.






4 comments:

Mummy Wafiq said...

Salam Kak Zel..

dpt x email june anta mlm td?pic berat n pic tuan empunya bdn ni..hehehe..kalo xdpt nti bgtau ek...tq!

eynda said...

Chaiyokkk...ye la kan kalau makan pun bukan org tahu...tapi kita kena jujur la dgn diri kita sendiri kan hehe...alhamdulillah dah lepas seminggu tanpa nasi...

adianiez AIDA said...

baca menu sandwich sardin, aida teringat janji dgn husband hari isnin lepas. konon nak buat tapi hingga pagi ni tak sempat aida nak buat... hi hi...

miszrLina said...

pencalonan ditutup....



sile teruskan misi anda...


kamOn kamon ^_^