Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, November 5, 2009

Perut susah masuk angin...

Hari ni keje sorang..
Pastu lupa lak asst cuti sbb g kelas PJJ..
Makanya tak sempat ler nak kuar makan..

Hanya makan 2 roti pagi tadi..
+ 1 tumbler air kosong..

Skang itu angin kus-kus sudah mari..
Sudah ada rasa mau kentut tapi takmo lepas..
Malam kang ni konpem ler berguling-guling sakit perut..

Maklum ler... perut aku ni besar..
Banyak ruang kosong..
So, bila terkosong... banyak ler angin masuk memusing2..
.
.
.






5 comments:

oli said...

saya tengah menahan lapar!!!!
tengah menyesal betul tadi sawsomi suruh order keu teu latna, tapi juai mahal pula tadi!!!

miszrLina said...

zel, sile bertahannnnnnnnnnnnnnn

kasi buat air teo O halia... buang itu angin kus kus...

hehe

ada soklan org tanye : klu tepung beras, laksa leh ke mkn? kan dari beras?
bole la kan... tu beras... lom jadik NASIKKK

kan...kan...

eynda said...

Zel...kena sedia stok makanan kat tempat keje....jgn biar perut masuk angin...

I want to lose weight said...

Uwaa.. (TGH SAKIT PERUT !!!)

Dah makan gaviscon..

Mulai mgu depan akan cuba wat stok makan ringan2 kat pejabat..

Nak masuk 7 tahun keje PID ni.. tak pernah lagi ada stok makan2 kat sini..

Mengopi atau kudap2 goreng pisang pun tak pernah..

I want to lose weight said...

Laksa ?

Itu tepung beras.. bukan nasi...

Kalau nasi impit baru dikira nasi kot.. heheheh