Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 4, 2009

Sedikit hapdet 99HTN

Selamat dah 5 hari kita puasa nasi..
Setakat hari aku ok lagi..
Janji aku tak pergi ke tempat2 yang menggoyah iman...

1- Umah mak aku
2- Umah mak mentua
3- Kedai makan

Sebab aku ni tak suke mengecewakan org yg jemput aku makan
(KONONNNNNNNNNN)

Saya sudah ada panel hakim yang BUKAN PESERTA 99HTN..
Mereka-mereka ini adalah dikalangan blogger jugak..
Akan pantau semua perkembangan diet hangpa..
(JGN TANYA SIAPA? Identiti dirahsiakan...)

Selepas sedikit meeting (ecececeehhhh)..
ADA PERTUKARAN SYARAT SEDIKIT SAHAJA

Mulai 15 Januari 2010..
SEMUA PESERTA DILARANG PUBLISH BERAT ANDA..


Kenapa tak boleh?

Selain untuk memasukkan elemen KEJUTAN..
Ini juga untuk mengelakkan sebarang penipuan..

Cth : A sudah tau B LWP = 34% (juara laa cth)
Maka, A akan menipu berat sndr untuk menjadikan LWP 35%

Jangan kata pakai timbang digital tak leh tipu tau..
Akak baru discover how to cheat guna digital scale..
Klu guna timbang analog tu lagi ler senang nak tipu..

KEMUDIAN...

TOP 3 LWP tertinggi.. (maknanya 3 orang jelah.. bukan sumer)
Perlu hantar VIDEO sewaktu proses penimbangan berlansung..
Camne caranya tu.. nnt bulan 2 tahun depan akan diberitahu..

KENAPA 99HTN jadi rumit ?

Sebab.... biasa laa perkara2 melibatkan hadiah dan duit nikan..
Mesti laa agak rumit sket..

Itu sahaja.. tak sekompleks mana pun kan..
Yang penting.. misi utama

~LOSE WEIGHT CHAIYOK~
.
.
.






9 comments:

Beattey said...

bagus ente punya brain....!!!

ko tau citer apa tu???

sapa dapat teka..dia menang,,,

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

citer apa ?

gebu's fairy tales said...

macam saya hanya akak sorang je yg bleh view blog sy..so kira ok la sy publish kan?hahha kena buat camtu kalu tak mmg tak sedar diri..

Faizah_Haris said...

okay saya setujukkkkkk....hehehe....

mama_iris said...

ooo...ok...saya kene buang la weight ticker tu eh???huhuh.....

"Asma" said...

ape jd klw letak jgk pic timbang ke, ticker ke??
lomah semangat le mcm ni...waaaa...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

BOLEH LETAK TIMBANG @ TICKER

Cuma di detik-detik terakhir kena remove.. iaitu lebih kurang 2 bulan dari hari ni ler..

Bukan apa, takut ada yang main kotor plak semata-mata nak menang duit RM990.00++

Beattey said...

citer ahmad albab la..

skrip dia,

bagus ente punya brain..

hahahahha,,,,

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Oooooo citer Ahmad Pintu..
Akak kurang suke citer tu..

Akak suka Seniman Bujang Lapuk..