Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, November 27, 2009

Jangan TAK PERCAYA !!!!!

Banyak tul dugaan hari raya ni tau..
Awal pagi dah pergi beraya..
Nasib takde nasi..
Tapi aku makan lemang seketul..

Pastu balik umah PIL..
Biras aku tengah masak NASI HAYAM...
Rasa cam nak kantoi dah tgh hari tu..

Pastu kul 1.00 tgh, MIL aku ajak p kenduri pulak..
Mula-mula tak nak pergi..
Akhirnya aku pergi jugak..

Cam biasa ambik nasi sbg hiasan..
Kari daging, sambal ikan bilis petai, gulai rebung,
Masak lemak putih umbut, pecal, ikan masin, sup tulang,
Banyak giler lauk sey..

Oleh itu aku tak pandang nasi..
Concerntrate makan lauk yg sedap nyum nyum..

Ptg pulak.. jumpa balik nasi ayam..
Huhuhuu.. dah hampir sesangat tau..
Tapi wat2 tak nmpk je dan ratah 3 ketul ayam goreng..
Lagi ratah rendang ayam..
Pastu makan pulut durian sket..

So, ZEL adalah berjaya !!!!!

SAPA YANG GAGAL...
SILA MASUKKAN GAMBAR DAN PENGAKUAN ANDA HOKAY..
.
.

6 comments:

Farra Dhelina said...

wow caya lah kak.. ku kagum sama mu..walllahhhh ;)

sy pun sama..alhmdlh..belum accident lagi hihi..

teruskan pejuangan kak!!

babyfreaks@ratusiput said...

teruskan usaha..ehehe...katakan TIDAK pada nasi...tp beware lelauk yg still byk kalori...sama dengan je ngan makan nasi kaedahnye...tp tu la kan...nasi tu adalah nikmat..tp dia jugaklah punca bermacam2 penyakit..

mimie hamdan said...

zel... lemang bukan kategori nasik ehh...

noor said...

pulut bukan nasi ker?haha

noradzlina.kamdani said...

kite utg zel, sbb fmly esp both my parents support le 99HTN ni... but my only bro n my 2nd sis, ayat power2 dok menggode utk menggagalkan misi kite...tp misi masih bertahan

I want to lose weight said...

NASI LEMANG ?!!!

klu nak kira sumer adik beradik NASI.. maknanya apa2 yg ada TEPUNG BERAS pun tak boleh makan..

Janji bukan start dari perkataan NASI kira ok ler tu ;)

TP ada peserta yg rasa pulut tu adalah nasi, jd dia tak makan.